نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مطلقا غیر قابل فروش!

مطلقا غیر قابل فروش!

دنیله روگانی مدافع پرطرفدار و آینده دار یوونتوس این روزها مورد توجه باشگاه های زیادی قراردارد. آیا او مدافع بزرگ بعدی ایتالیا خواهد بود؟ احتمالا افتادن چنین اتفاقی بسیار بیشتر از رخ ندادنش است. او یکی از اعضای بلاک دفاعی ایتالیایی یوونتوس است، بلاکی که یکی از بهترین ها در جهان و در سری آ‌ هم تجربه ی بالایی دارد.

 

او از لحاظ نظم بازی و جاگیری با آندره آ‌ بارتزالی قابل مقایسه است، از لحاظ توانایی های ذهنی بسیار جلوتر از سنش قرار دارد، طبق گفته ی جانلوکا دمارتیزو، این مدافع 21 ساله چشم اورتون و آرسنال را گرفته است، ساعاتی پیش 30 میلیون یورو توسط تافی ها ارائه و پیشنهادشان بلافاصله توسط باشگاه رد شد، حالا آرسنال به دنبال اوست، توپچی ها امیدوار بودند که یووه به خاطر ترافیک خط دفاع به فروش او فکر کند، اما با توجه به پتانسیل بالای دنیله او غیرقابل فروش اعلام شده است.

 

ویارئال بعد از دست دادن بیلی و حالا احتمالا موساکیو به دنبال جایگزین بود اما آنها هم به در بسته خوردند.

 

روگانی تا به حال در لباس یووه 17 بازی در سری آ‌ و 3 بازی در کوپا ایتالیا انجام داده است. حالا که آندره آ‌ بارزالی از تیم ملی خداحافظی می کند، واضح ترین جایگزین او هم تیمی اش، دنیله روگانی خواهد بود. درست است که روگانی در ماه های اولیه اش زیاد بازی نکرد اما بعد از ژانویه واقعا توانست برای خودش جایگاهی در تیم دست و پا کند.

 

با توجه به ثبات اقتصادی یوونتوس، این تیم می تواند هر پیشنهادی را برای ستاره ها و با بازیکنان آینده دارش رد کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: